Tidsfördriv.

Nu kan jag äntligen bocka av BÅDA Twilight filmerna på min filmlista.
De var ganska bra faktiskt.
Första filmen var bättre än tvåan. Men jag antar att det är för att man får se mer av Robert Pattinsson i den
Ja. Jag är en av de där lättfixerade tjejerna.
Jag är patetisk.
Jag kan även bocka av Sex and the city två.

Vet ni min senaste tvångstanke då?
Att kolla gamla serier från förr.
Jag har börjat på tre kronor nu.
Jag måste säga att det är riktigt uselt.
Jag mår dåligt.
Men måste nog titta klart endå.
Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var himla bra förr.
Men så vill jag tillägga att jag faktiskt inte har någon film / TV smak what so ever.

Vet du vad det värsta med denna dagen har varit?
Att det känns som om jag faktiskt har åstadkommit någonting.
Man ba, woh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0