This is one doodle that can't be un-did, homeskillet.

Varför blir inte saker som de ska när man vill det?
En dum fråga kräver ett dumt svar.
Det är ju uppenbart.

Jag önskar att jag tänkte som dig. Då skulle det vara så lätt att bara skita i allt.
Glida med i livet, precis som du. 
Precis som inte jag kan.
Jag är för hispig.
Och jag är tydligen tolv år också.
 
Du kanske inte ser det nu men jag visar ett mått med armarna. Så lätt hade det varit.
Nu ska jag bränna min brända hy ytterligare, det är  sommar, sommar i say.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Puss finaste tjejen i världen!

2010-07-16 @ 23:27:12
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

just stop doin it.

Why extra?

2010-07-19 @ 23:13:21
Postat av: Anonym

knäppt.

Vad betyder det då?

Snygg bild förresten.

2010-07-22 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0