Jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen!

Det känns bra.
Och jag mår bra.
Jag ser fram emot en god påsk och en fin sommar med mina goda - fina vänner.
Men jag kommer att sakna dig och ditt skägg, din fina mage och din fantastiskt goda köttfärssås.
Det är ett faktum.

Jag äter just nu veggopizza och lyssnar på familjen.
Kan.. inte.. sluta.. följa.. takten.. med.. fötterna..
Jag har en dag me mig själv inplanerad.
Först ska vi, jag, och.. jag, äta upp veggopizzan, dansa klart, och sedan ska jag kika på Pochahontas.
Fick låna filmen av en skolkompis igår. Hahaha!
Som alla kanske inte vet så trodde jag att jag var Pochahontas när jag var liten, och har inte sett den sen dess heller för den delen. Så det ska bli spännande.
Kanske mest för att jag är en tönt men också för att jag fortfarande tror att jag är Pochahontas.

Hahahaha, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0