Blind motherfucker - she must be blind - you made her blind

Jag förstår inte varför jag slutar att skriva i perioder. Det känns ju så fint så fint, haha.
Idag har jag jobbat med en gestaltningsuppgift på bildligt vis.
Att gestalta framtiden var det ja. Framtiden blev ett helvete.
Det var sorgligt tyckte min lärare. 
Jag har på något sätt bara blivit negativ i mitt skapande i skolan vilket är ganska konstigt.
Eftersom att jag är så fett awesome annars alltså.

Sen så går veckorna så jäkla snabbt nu för tiden.
Snart (i juni!) ställer jag ut på Göteborgs stadsmuseum.
I juni kommer det att kännas som om det var igår jag skrev detta.

SUCK skrev hon med en suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste gå! :D

2011-02-08 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0